HANNA LINDMARK

Stockholm

Kategori: Allmänt

Nu är jag nog antingen på planet eller på Arlanda, så som ni nog förstår är detta inlägg tidsinställt. Jag tänkte bara berätta lite kort för er om vad vi ska göra under tiden vi är i Stockholm.
 
Kommer ni ihåg när jag, Tilde, mamma och Tildes mamma var i Stockholm, i december? Vi skulle då fara på idolfinalen, som vi hade planerat ett ganska bra tag. Sen fick jag och Tilde veta att The Fooo skulle uppträda där också, och vi var jätteglada osv. 
Sen hände det nåt som gjorde att vi inte kunde få våra biljetter och allt blev helt uppochner hahaha. Men eftersom att vi hade sett fram emot Stockholmsresan så mycket, så åkte vi ändå och vi hade det ju super!!
Men, innan vi åkte pratade vi och bestämde att vi då istället skulle åka på The Fooo's konsert i Annexet den 5:e april. Så vi bokade biljetter till mig ochTilde, och hennes mamma följer med till Stockholm men inte på konsertern. Min mamma kunde inte följa eftersom att hon skulle jobba. Så det kommer bli typ som när vi skulle på Justin hahah. 
Vi ska bo på hotellet vid globenområdet, och på lördagen tror jag att vi nog kommer vara därikring ganska mycket. Sen på söndagen (imorgon) åker vi hem nångång på förmiddagen, så vi kommer inte vara där hela dagen. Jag tror inte vi kommer hinna shoppa så jättemycket heller, men frozen yoghurt ska vi äta i alla fall hahaha.
Jag ska försöka filma en massa, så kan jag klippa ihop en video och lägga upp, men förvänta er inte för mycket hahaha jag brukar alltid glömma bort att filma och så blir det typ 10 sekunder långt haha.
 
Jag hoppas att ni har det bra, jag bloggar senare!
 
Kommentera inlägget här: