HANNA LINDMARK

Dag 21 - 3 önskningar

Kategori: 30 dagar

Kan börja med att berätta varför jag inte gjorde dag 20 igår, men det är så att jag inte har gjort en video till det ännu, så den dagen kommer upp en annan gång.. :P
 
På nyårsafton det här året så önskade jag mig 2 saker. Det första var att jag skulle få åka på Justins konsert, men jag trodde aldrig att det skulle gå. Någon månad senare fick jag reda på att han skulle göra en till konsert, och jag fick biljetter, så den önskningen slog in. Min andra önskning var att jag skulle komma in på musikklass, vilket också hände. Det var mina största önskningar för 2013, men nu har det tillkommit en sak på listan; Att jag får träffa The Fooo.
Man säger ju att "alla goda ting är 3", så jag hoppas att det även gäller mina önskningar och att jag får träffa dem innan året är slut, haha :)
 

 

 
 
Kommentera inlägget här: