HANNA LINDMARK

trötttttt

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Just nu har jag samlat ihop alla husets kuddar och gjort värsta myshörnan i min säng, cozymozy hahaha. Min dag har spenderats med Tilde och Martina. Tilde åkte nyss hem efter att vi hade kollat på en film och käkat glass. Jag bloggade btw ingenting igår, sorry about that! Dock var det typ den tråkigaste dagen till en början, men sen skrev Martina och undrade om jag, hon, Tilde och Julia inte kunde fara på bio. Dock så gick det inga biofilmer som vi tyckte verkade bra, så vi åkte och bowlade istället! Sen åkte vi hem till mig och åt marängswiss och kollade på Just go with it. 
Snart måste jag börja gröa mig i ordning för att sova, förresten. Jag är så sjukt trött (what) och så måste jag vakna rätt så tidigt imorgon bitti. Jag ska möta Lovisa och Maja i stan vid halv 11, så  får absolut inte missa det hahah. Dom senaste dagarna har jag varit jätteseg på att göra mig i ordning. Idag borstade jag tänderna vid kl 2 typ hahaha. Hoppas att ni har det bra, vi ses!!
webcam-bild 
Kommentera inlägget här: