HANNA LINDMARK

Heaven in a box

Kategori: Allmänt

Hej allesammans!
Igår kom Tilde hit. Vi kollade på Vi är bäst (och ja det var bara för att Felix är med). Annars tyckte vi inte den var så bra hahahahah. Sen bakade vi kladdkaka och lyckades bränna den, den blev svart runt kanterna och inte det minsta kladdig, misslyckad 2.0 typ...

Och idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade av mig själv HALV 7?? Ja, kunde i alla fall inte somna om, så jag steg upp, drog på mig träningskläder och gick ut och sprang hahahhaha.
Sen har jag gjort lite läxor och nu käkar jag granatäpple som jag tydligen är allergisk mot nu också.. Aja jag äter det ändå för det är så gott hahahahah

Oh juste, jag såg en bild från sommarkrysset när The Fooo var med och fick värsta flashbacksen hahah. 
Det var faktiskt här vi gick in, eftersom att vi hade vipbiljetter. Åh vad jag saknar det!

Hoppas ni har det bra, vi syns sen!
Kommentera inlägget här: