HANNA LINDMARK

Releasepartyt

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår hade vi releaseparty med våran klass. Vi har nämligen varit i grupper och skrivit om texter till kända låtar. Sen har vi gjort en skiva, och igår så fick alla uppträda med sina låtar. Jag var då i grupp med Klara och Julia, vi har gjort en låt om superhjältar hahahah. Men det var jättekul och jag tyckte det gick jättebra!
Dock så var jag på skolan i nästan 12 timmar aaaah. Vi slutade ju kvart över 4, och skulle samlas kvart över 5, så jag och några andra gick till subland och köpte middag som vi sedan tog med tillbaka till skolan och åt med alla andra. Det var jättemys<33 
Hoppas ni får en bra torsdag!! Idag ska jag och Tilde filma till KOTRFoooerStyle och vi ska göra sjukt roliga saker, ni får se när videon kommer ut hahaha.


Fina hrmhrm bilder innan konserten
Kommentera inlägget här: