HANNA LINDMARK

Veckan

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu är det helg, vilket känns j ä t t e bra. Veckan har gått fort, men har varit sjukt seg. 
I måndags tränade och bestämde vi det sista inför dagisturnén, vi i min grupp var lite oroliga för hur det skulle gå, eftersom att vi kanske inte har användt våran tid bäst hahah. 
I tisdags hände inget särskilt, bara en lång och jobbig dag i allmänhet. Moderna dansen blev inställd, så jag och pappa tog oss ut och sprang vilket gick jättebra!
I onsdags hade vi våran första "konsert" på ett dagis. Det gick över förväntan bra, och barnen var supergulliga. Efter att vi hade spelat gick vi över till statoil och köpte glass. Sedan hade vi även HK där jag, Sanna och Alma gjorde en pizza som var perf. Efter skolan skyndade jag mig att köpa en macka på ett café och sedan gick jag till frissan och gjorde slingor. Det var tänkt att jag skulle äta mackan som middag, men det visade sig attt det var typ kaviar på den, så jag kände mest nej på det.
I torsdags hade vi våran andra föreställning på ett dagis som jag faktiskt gick på när jag var liten! Det var sig verkligen likt hahah, jag kom ihåg hur allt såg ut osv. Barnen där var jätteroliga och sjöng med i låtarna, och kom med egna låtförslag. Och så pratade dom en massa, som typ alla barn gör haha.
När vi var klara gick vi till Ica Ankaret och firade att vi var klara med våran dagisturné, med kakor.
Sen hade vi gympa, utomhus, och lekte en massa lekar. Det var askallt, blött och sen helt plötsligt började det snöa. Jag trodde att det skulle bli vår nu, och så ba börjar det snöa. Kul. 
Sen lyckades jag även göra ett typ magplask fast på marken. Det måste ha sett stört ut hahahaha.
Igår flöt skoldagen på rätt snabbt. Efter skolan gick jag, Julia, Tilde och Olivia till Wayne's och fikade. Det slutade med att Tilde hällde hennes cola över mig hahaha. 
Sen var vi i stan ett tag, och på kvällen kom Tilde och Julia hit. Vi såg film och bakade och var flummiga och roliga.
 
Min vecka har varit rätt så bra, det känns superskönt att det är helg. Jag simmar återigen i läxor, men får tänka positivt. Om 2 frikkin veckor är jag och Tilde i Stockholm, och om 3 veckor är det påsklov!
 
Kommentera inlägget här: